Neproduktivní prosinec je ten nejlepší čas na stěhování firmy

Pořádně jste do toho šlápli v listopadu a teď už se všichni těší na vánoční dovolenou. Čeká vás už jen vánoční večírek, dárky máte nakoupené a všechny byznysové aktivity už přesouváte do nového roku. Jak teď využít zbytek prosince? Co třeba ke stěhování?

Kancelářská budova v prosinci

Máme pro vás 6 důvodů, proč utahaný prosinec využít k přestěhování firmy. 

1. Všichni myslí na perníčky a nikdo není produktivní

Pokud pracujete ve firmě, kde je potřeba zapojit hlavu, prosinec patří k méně produktivním měsícům. Ženy pečou, muži běhají kolem domu, v ideálním případě odhazují sníh. Všichni kupují dárky a potkávají se s nejbližšími. Poslední, na co myslí, jsou tabulky a vymýšlení nové strategie. Proto místo jejich hlav zapojte jejich ruce a přestěhujte se do nového.

2. Od nového roku v nové budově

Když už jste všechny aktivity nechali na leden s tím, že budete produktivnější a pořádně do toho šlápnete, nebylo by k tomu nejlepší už být přestěhovaní? V prosinci se přestěhujete a od nového roku začnete v novém prostoru.

3. Nové prostředí inspiruje

Tento bod úzce souvisí s bodem 2, ale asi každý z nás si vybaví moment přestěhování se do nového bytu. První měsíce uklízíme skoro každý den a v pokojích chceme mít neustále čisto. Nový byt nás k tomu zkrátka inspiruje. Stejně tak je to i s novou kanceláří. Jakmile jste přestěhovaní a vytvoříte si nové pracovní místo, rázem máte větší chuť pracovat a vše vám jde líp od ruky. 

nová kancelář v prosinci

4. Odstartujte to v novém prostoru vánočním večírkem

Pokud vánoční večírky míváte až těsně před Štědrým dnem, proč je rovnou neudělat v nových prostorách? Nové kanceláři tak dáte hned pozitivní energii a vaši zaměstnanci i obchodní partneři se sem budou rádi vracet i v novém roce.

5. Zařizování ve vánočních slevách

Některé věci jste nechali ve staré budově, některé nové místnosti je potřeba dovybavit. Proč k tomu nevyužít předvánoční slevy? Kancelářskou židli i stůl najdete se slevou a Ikea dokonce své ceny ke konci roku pravidelně zlevňuje, aby mohla s novým rokem nasadit nové produkty.

6. Chybí vám náklady? Při stěhování se nějaké určitě najdou

Ať už je potřeba kancelář vymalovat, připravit nové propagační materiály do zasedací místnosti nebo dovybavit kuchyň o pár hrnečků, účtenky se na konci roku hodí. 

Ať už chcete vyžít prosinec produktivně, nebo jen nechcete stěhování přetahovat do dalšího roku, nová kancelář či budova firmy vám přinese nový start a ideální místo pro vaše podnikání. Nezapomínejte, že když už se stěhujete, vybírejte prostory tak, aby naplnily všechny vaše potřeby, nejen současné, ale i budoucí.

autor článku: Mgr. Jan DufekKomerce