Jak jsme řešili podnájem a sladění termínů stěhování telekomunikační společnosti

Telekomunikační společnost nás oslovila s požadavkem na vyhledání 6-ti kanceláří se zasedací místností a zázemím pro zaměstnance, byla stanovena přibližná lokalita s pohodlným napojením na brněnský městský okruh. Podmínkou však bylo, abychom nalezli klienta, který bude formou podnájmu využívat prostor, ve kterém telekomunikační společnost sídlí doposud. Té totiž běží tříletý nájemní kontrakt, ze kterého nelze odstoupit a současně prostor využívá přibližně z 50%.

Co byl cíl?

Cílem je tedy nalézt vhodné menší prostory a zároveň dokázat zpeněžit uvolněné větší na dobu tří let a zajistit tak společnosti mnohem lepší cash-flow.

telekomunikacni spolecnost 1

 

Byl to fofr

 

Nabídku stávajícího kancelářského patra jsme podpořili marketingovou kampaní a v poměrně krátké době jsme nalezli zájemce. Během tří měsíců se postupně řešil souhlas majitele s podnájmem, podnájemní smlouva, podmínky podnájmu, soupis, nacenění a smlouva o odkupu většinové části vybavení a následné termíny nastěhování.

 

Koordinace 2 nájemců naráz

 

Ke stejnému datu jsme však museli nalézt nové prostory pro přestěhování zadavatele, tedy telekomunikační firmy. Vhodné prostory jsme díky naším rozsáhlým kontaktům nalezli, a to dokonce ve stejné lokalitě. Celý přesun proběhl tedy nejen ke spokojenosti jednatelů, ale i zaměstnanců, kteří se přestěhovali pouze o pár bloků.

Mgr. Jan Dufek
autor článku: Mgr. Jan Dufek